Fototriss svart/vitt

Tänkte prova på det här med fototriss, som den här veckan har temat ”Svart och vitt”. Lika bra att dra till med några bilder jag själv är nöjd med (:

DSC_1931

Light #2

Greypeace

15 reaktioner på ”Fototriss svart/vitt

  1. Tack för kommentarerna!

    Mittenbilden blev explorad (dvs, utvald till en av de 500 mest intressanta bilderna uppladdade under en dag) på flickr för ett tag sen, och är fortfarande ganska populär. Den är tagen med kitobjektivet jag fick med min Nikon D40, bakgrunden är en softbox i fotoföreningen Linslusens studio. Är själv klart nöjd över resultatet (:

  2. Skitsnygga bilder. Basketsbollskorgen men sin svarta bakgrund är snyggt stilren och en snygg komposition.

    Porträttet får en fullpott från mig. Ljuset är ljuvligt, siluetten obetalbar.

    Välkommen.

  3. Himla tjusig triss du har fått ihop. Mitten bilden blir absolut min favorit. Bra komposition, svärta och ljus. Snyggt jobbat.
    Ciao Annika

Kommentarer inaktiverade.